Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.10.2016. 09:27
Roba za brendiranje 30 vozila
Broj: U D.01.3.2.-17261/16
Sarajevo.25.10. 2016.godine
Na osnovu člana 44. Statuta, člana 70. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), i člana 14. stav (2) Pravilnika o javnim nabavkama "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo, broj: U.D- 01-3.2-5233/15 od 04.03.2015. godine te preporuke Komisije za nabavku Brendiranja 30 vozila „JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo, broj. 01-13.73-13796-24/16 od 13.10.2016.godine. Uprava Društva na 65. elektronskoj sjednici održanoj dana 25.10.2016.godine, donosi:
ODLUKU
O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA
I
Ovom Odlukom vrši se izbor najpovoljnijeg ponuđača: PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka, u postupku nabavke Brendiranja 30 vozila JP BH POSTA d.o.o. Sarajevo, sa ukupnom vrijednošću od 18.500,00 KM bez PDV-a, odnosno 21.645,00 KM sa PDV-om.
II
Nakon pravosnažnosti ove Odluke, Ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača iz tačke 1 ove Odluke radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku, u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama, odnosno poslati obavještenje ponuđačima koji su učestovali u postupku nabavke.
Izabrani ponuđač je dužan u roku od 5 dana od dana prijema ove odluke dostaviti dokaze predviđene članom 45. Zakona o javnim nabavkama u formi i sadržaju kako je to zahtijevano u tenderskoj dokumentaciji ovog postupka nabavke. Dokazi moraju biti fizički dostavljeni na Protokol ugovornog organa najkasnije peti dan po prijemu odluke o izboru, u radnom vremenu ugovornog organa (do 16 sati), te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način poslani. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti onginali ili ovjerene kopije.
O B R A Z L O Ž E NJ E
Na osnovu Odluke o pokretanju postupka javne nabavke Brendiranja 30 vozila JP BH POŠTA d.o.o. Sarajevo broj U D.01.3.2-14188/16 od 26.08 2016.godine. Komisija je provela postupak javne nabavke, putem konkurentskog zahtjeva, sa objavljivanjem Objaveštenja o nabavci broj: 238-7-1-545-3-119/16 od 22.09.2016. godine, na Portalu JN.
Na Protokol Društva do roka određenog za prijem ponuda ( 30.09.2016.godine do 12:00 sati), pristigle su ponude slijedećih ponuđača:
1. OXYGEN d.o.o. Sarajevo, Salke Lagumdžije br.13, 71000 Sarajevo
2. PRIMAPROM d.o.o.. Banja Luka, Vidovdanska bb, 78000 Banja Luka
3. ART MEDIA d.o.o. Kakanj, Osmana Džafića br.10, 72240 Kakanj
4. A DIZAJN d.o.o.. Put Famosa br.38, 71210 llidža
5. DEEP REKLAME d.o.o.. Čekrekčije bb. 71300 Visoko
Komisija je na otvaranju ponuda uvidom u Izvještaj o preuzimanje tenderske dokumentacije od strane ponuđača sa Portala JN dana 30.09.2016.godine utvrdila da ponuđač OXYGEN d.o.o. Sarajevo nije preuzeo tendersku dokumentaciju sa Portala JN, što je konstatovano na Zapisniku sa otvaranja ponuda.
Komisija je. nakon završenog otvaranja ponuda, pristupila analizi i utvrđivanju validnosti prispjele ponude, te konstatovala slijedeće:
1. Da je ponuđač "OXYGEN" d.o.o. Sarajevo dostavio ponudu koja ne ispunjava sve zahtjeve ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je shodno tome ocijenjena kao neprihvatljiva za ugovorni organ i ne može biti predmet vrednovanja.
Naime, komisija je sa izvještaja o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača od 30.09.2016.godine utvrdila da imenovani ponuđač nije preuzeo tendersku dokumentaciju sa Portala javnih nabavki, a tačkom 4.3. tenderske dokumentacije je jasno propisano da je ugovorni organ omogućio neograničen i direktan pristup tenderskoj dokumentaciji na Portalu JN. te se ne može dostavljati na druge načine predviđene članom 55. Stav 1. tačka a)- c) Zakona o javnim nabavkama, odnosno navedeni ponuđač ne može biti učesnik u ovom postupku javne nabavke jer se radi načinu koji nije predviđen članom 55. Zakona.
Stoga, shodno pozitivnim zakonskim normama komisija je ponudu navedenog ponuđača otvorila, naprijed navedeno konstatovala u Zapisniku sa otvaranja ponuda i istu ocijenila kao neprihvatljivu
2. Da je ponuđač „PRIMAPROM" d.o.o. Banja Luka, dostavio ponudu u iznosu od 18.500,00 KM bez uračunatog PDV-a, koja u potpunosti ispunjava sve pravne, ekonomske i tehničke uslove utvrđene tenderskom dokumentacijom, te je ista ocijenjena kao formalno-pravno. ekonomski i tehnički prihvatljiva.
3. Da je ponuđač "ART MEDIA" d.o.o. Kakanj dostavio ponudu u iznosu od 19.499,00 KM bez uračunatog PDV-a, koja ne ispunjava sve zahtjeve ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je shodno tome ocijenjena kao neprihvatljiva za ugovorni organ i ne može biti predmet vrednovanja. Naime. Komisija je utvrdila da navedeni ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio tehnički list proizvođača za foliju od 120-180 mikorna na način kakao je to rpopisano tačkom 2.2. pod h.3) tenderske dokumentacije. Na osnovu toga. ponuda ponuđača "ART MEDIA" d.o.o. Kakanj nije dalje razmatrana, te je u skladu sa naprijed navedenim konstatovano da je ponuda neprihvatljiva za Ugovorni organ.
4. Da je ponuđač ,,A DIZAJN" d.o.o. dostavio ponudu u iznosu od 19.000,00 KM bez uračunatog PDV-a, koja ne ispunjava sve zahtjeve ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je shodno tome ocijenjena kao neprihvatljiva za ugovorni organ i ne može biti predmet vrednovanja. Naime, Komisija je utvrdila da navedeni ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio niti spisak izvršenih ugovora o isporučenim robama koje su predmet nabavke, niti potvrde druge ugovorne strane o njihovoj realizaciji, niti uzorke folije za lim i staklo dimenzija 30x20 cm, niti tehničke listove proizvođača folija koje su predmet nabavke kako je to propisano tačkom 2.2. pod h.1), h.2) i h.3) tenderske dokumentacije. Na osnovu toga, ponuda ponuđača ,,A DIZAJN" d.o.o. nije dalje razmatrana, te je u skladu sa naprijed navedenim konstatovano da je ponuda neprihvatljiva za Ugovorni organ.
5. Da je ponuđač „DEEP REKLAME" d.o.o. dostavio ponudu u iznosu od 15.000,00 KM bez uračunatog PDV-a koja ne ispunjava sve zahtjeve ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je shodno tome ocijenjena kao neprihvatljiva za ugovorni organ i ne može biti predmet vrednovanja. Naime, Komisija je utvrdila da navedeni ponuđač nije tehničke listove proizvođača folija koje su predmet nabavke dostavio u originalu ili ovjerenoj kopiji kako je to jasno navedeno u napomeni tačke 2.2 tenderske dokumentacije. Pored naprijed navedenog. Komisija je utvrdila da navedeni ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio tehnički list proizvođača za foliju od 120-180 mikorna na način kakao je to rpopisano tačkom 2.2. pod h.3) tenderske dokumentacije. Na osnovu toga, ponuda ponuđača „DEEP REKLAME" d.o.o. nije dalje razmatrana, te je u skladu sa naprijed navedenim konstatovano da je ponuda neprihvatljiva za Ugovorni organ.
Na osnovu navedenog činjeničnog stanja, rang lista ponuđača koji su ispunili kvalifikacione uslove je slijedeća:
Red. broj |
Naziv ponuđača |
Ukupna cijena ponude bez PDV-a (KM) |
1 |
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka |
18.500,00 KM |
Obzirom da ponuda ponuđača PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka u potpunosti odgovara traženim tehničkim zahtjevima ugovornog organa, da ovaj ponuđač ispunjava sve fbrmalno-pravne. tehničke i ekonomske uslove odnosno zahtjeve ugovornog organa, odnosno da je njegova ponuda prihvatljiva za ugovorni organ, data je preporuka ugovornom organu da se u predmetnom postupku javne nabavke izvrši dodjela ugovora navedenom ponuđaču.
Cijeneći navedeno donesena je odluka kao u dispozitivu.
PRAVNA POUKA:
Svaki ponuđač koji ima legitiman interes za konkretan Ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je Ugovorni organ u toku konkretnog postupka dodjele ugovora prekršio jednu ili više odredbi Zakona o javnoj nabavci i /ili podzakonskih akata ima pravo uložiti žalbu Ugovornom organu u roku od 5 dana po prijemu odluke o izboru shodno članu 99. i članu 101. Zakona o javnim nabavkama i to radnim danima u radno vrijeme.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SVJETLOSNO SIGNALNA OPREMA D.o.o.Bijeljina - Tiršova br.9 76300 Bijeljina
-
CAC d.o.o. Sarajevo - Sarajevo-Ilidža, ulica Trg Oteškog bataljona broj 59. 71210 Ilidža
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
ADAZAL d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene broj 201 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
D.o.o.PARTNER Srednji Dragaljevac - Srednji Dragljevac 037 76323 Bijeljina
-
PENNY PLUS d.o.o. Sarajevo PRODAVNICA BR. 2 Ilidža - Stupsko Brdo bb 71210 Ilidža
-
MUJAGIĆ - COMMERCE d.o.o. Bihać - Irfana Ljubijankića broj 168 77101 Bihać
-
BLACK GLASS d.o.o. Banja Luka - Ulica Dr. Jovana Raškovića broj 161 78000 Banja Luka
-
22.09.2016